Controller til Risk, Claims & Collection
København
Få yderligere info om stillingen
Er du stærk inden for analyse af tal, Risk & Claims Collection? Kan du håndtere selvstændige opgaver inden for Claims & Collection? Vi søger en stærk og fokuseret Risk Controller, og gerne en forsikringsprofil til vores kunde i København – en global forsikringskoncern, der tilbyder særdeles gode karrieremuligheder.
Du bliver en del af et spændende, internationalt miljø og får en stor berøringsflade, da du vil kommunikere med kunder, kolleger og samarbejdspartnere fra hele verden. Der er tale om en velkonsolideret virksomhed med en lang tradition i branchen og med stor faglig ballast og troværdighed.
Jobbet:
Virksomheden tilbyder et vikariat i 3-6 måneder med henblik på fastansættelse.
Du får en plads på holdet i virksomhedens Invoice, Claims & Collection Operations afdeling, hvor du vil fungere som bindeled mellem kunder og virksomheden, i forhold til de internationale forsikrings Risk & Claims. Afdelingen består af Commercial Controller, Risk Controller samt Financial Controller, der alle refererer til Risk Director. Du vil kontinuerligt og effektivt sikre, at Claims & Collection er opdateret og arbejde med stærkt fokus på, at alle registreringer er på plads – helt ned til sidste detalje.
Du vil således håndtere opgaver med stor kompleksitet og supportere kunder, kolleger og mæglere over hele verden. Ligesom du vil fungere internt som det administrative omdrejningspunkt i forhold til Claims & Collection.
Dine primære opgaver omhandler:
Dine kvalifikationer:
Dine personlige egenskaber:
Virksomheden tilbyder:
En spændende stilling med opstart snarest muligt i et stort, internationalt selskab. I dette job får du mulighed for at udvikle dine faglige kompetencer og at vokse i et team med fagstærke kolleger. De har alle meget forskellige baggrunde, men har det tilfælles, at de i den grad brænder for deres job.
Virksomheden har en attraktiv beliggenhed i København med 5 minutters gang fra en S-tog station og Metro.
Sådan søger du jobbet:
Kan du se dig selv i stillingen, så send os en ansøgning og dit CV via formularen nedenfor.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Chefkonsulent Tine Nissen Kornum, eller Anette Thaulow på tlf.: 33 24 40 80 eller via mail på: [email protected].
Vi indkalder løbende kandidater til samtale og afslutter rekrutteringsforløbet, når den rette medarbejder er fundet. Jobannoncen tages af nettet, når vi nærmer os en rekrutteringsløsning og følger således ikke en fast annonceringsperiode.
Du bliver en del af et spændende, internationalt miljø og får en stor berøringsflade, da du vil kommunikere med kunder, kolleger og samarbejdspartnere fra hele verden. Der er tale om en velkonsolideret virksomhed med en lang tradition i branchen og med stor faglig ballast og troværdighed.
Jobbet:
Virksomheden tilbyder et vikariat i 3-6 måneder med henblik på fastansættelse.
Du får en plads på holdet i virksomhedens Invoice, Claims & Collection Operations afdeling, hvor du vil fungere som bindeled mellem kunder og virksomheden, i forhold til de internationale forsikrings Risk & Claims. Afdelingen består af Commercial Controller, Risk Controller samt Financial Controller, der alle refererer til Risk Director. Du vil kontinuerligt og effektivt sikre, at Claims & Collection er opdateret og arbejde med stærkt fokus på, at alle registreringer er på plads – helt ned til sidste detalje.
Du vil således håndtere opgaver med stor kompleksitet og supportere kunder, kolleger og mæglere over hele verden. Ligesom du vil fungere internt som det administrative omdrejningspunkt i forhold til Claims & Collection.
Dine primære opgaver omhandler:
- Risk Controlling (Excel)
- Claims, Collection Controlling
- Systematisk og rettidig opdatering i diverse it-systemer (AS400)
- Håndtere fakturaer i forhold til Claims & Collection
- Opbygge gode relationer til interne og eksterne kunder samt deltage i relevante møder som afdelingens repræsentant på området
- Foretage præsentation af analyser i kurver og grafer (Power Point)
Dine kvalifikationer:
- Du har en relevant baggrund inden for forsikring og har en analytisk stærk profil.
- Du kommer måske med erfaring fra et Claims & Collection team.
- Du har praktisk erfaring med administration af Claims – evt. fra en international koncern.
- Du er flydende på dansk og engelsk – både mundtligt og skriftligt.
- Det er en fordel, hvis du kan forstå og gøre dig forståelig på svensk.
- Du har et solidt kendskab til Office pakken.
Dine personlige egenskaber:
- Du kan kommunikere og samarbejde med kunder, kolleger og samarbejdspartnere fra alle lande.
- Du kan repræsentere koncernen professionelt, og du tager ejerskab for dine opgaver.
- Du har en professionel og struktureret tilgang til alle arbejdsopgaver – store som små.
- Du er arbejdsom og fokuseret på, at alle detaljer er på plads.
Virksomheden tilbyder:
En spændende stilling med opstart snarest muligt i et stort, internationalt selskab. I dette job får du mulighed for at udvikle dine faglige kompetencer og at vokse i et team med fagstærke kolleger. De har alle meget forskellige baggrunde, men har det tilfælles, at de i den grad brænder for deres job.
Virksomheden har en attraktiv beliggenhed i København med 5 minutters gang fra en S-tog station og Metro.
Sådan søger du jobbet:
Kan du se dig selv i stillingen, så send os en ansøgning og dit CV via formularen nedenfor.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Chefkonsulent Tine Nissen Kornum, eller Anette Thaulow på tlf.: 33 24 40 80 eller via mail på: [email protected].
Vi indkalder løbende kandidater til samtale og afslutter rekrutteringsforløbet, når den rette medarbejder er fundet. Jobannoncen tages af nettet, når vi nærmer os en rekrutteringsløsning og følger således ikke en fast annonceringsperiode.
Få yderligere info og kontakt på Centrum Personale A/S's hjemmeside: klik her......
Faste stillinger og vikariater
– inden for mange brancher og på de fleste stillingsniveauer
Når du kigger efter et nyt job, tilbyder Centrum Personale flere muligheder; Vi rekrutterer til både faste stillinger, projektansættelser og vikariater. Hos os kan du finde mange stillingstyper og de fleste stillingsniveauer – fra et receptionistjob til en stilling som økonomichef.
Centrum Personale har 30 års erfaring inden for HR-, vikar- og rekrutteringsområdet. Vi udmærker os med solid viden på området, indblik i mange brancher og et bredt netværk.
Vi benytter vores egen emnebank aktivt, når vi løser opgaver for en lang række virksomheder. Da vi ikke annoncerer alle stillinger, er det en god ide at blive en del af emnebanken og hermed stå i første række til nye jobmuligheder.
Centrum Personales rekrutteringskonsulenter arbejder med et stort personligt engagement og lægger vægt på, at kunder og kandidater får en positiv oplevelse i mødet med Centrum Personale.
Læs mere på: www.centrum-personale.dk
– inden for mange brancher og på de fleste stillingsniveauer
Når du kigger efter et nyt job, tilbyder Centrum Personale flere muligheder; Vi rekrutterer til både faste stillinger, projektansættelser og vikariater. Hos os kan du finde mange stillingstyper og de fleste stillingsniveauer – fra et receptionistjob til en stilling som økonomichef.
Centrum Personale har 30 års erfaring inden for HR-, vikar- og rekrutteringsområdet. Vi udmærker os med solid viden på området, indblik i mange brancher og et bredt netværk.
Vi benytter vores egen emnebank aktivt, når vi løser opgaver for en lang række virksomheder. Da vi ikke annoncerer alle stillinger, er det en god ide at blive en del af emnebanken og hermed stå i første række til nye jobmuligheder.
Centrum Personales rekrutteringskonsulenter arbejder med et stort personligt engagement og lægger vægt på, at kunder og kandidater får en positiv oplevelse i mødet med Centrum Personale.
Læs mere på: www.centrum-personale.dk
Dagligt opdateret: Dette job opdateres dagligt ud fra jobudbyderens hjemmeside via vores søgemaskineteknologi og er aktivt lige nu.
- 15.10.2024
- Regnskabsmedarbejder
- København